Każda przygotowana przez nas strona to symbioza skutecznego języka komunikacji jaką wykorzystujemy w witrynie, analiza naszego docelowego klienta – jak kupuje, na co zwraca uwagę, co stanowi dla niego benefit w procesie zakupowym – wraz z polityką oraz dobrymi praktykami Google, które wyznacza zasady i ocenia jakość stron internetowych i odpowiednio je pozycjonuje.
Dla każdej z naszych realizacji budujemy całe środowisko Google – które pozwala nam odpowiednio monitorować, wyciągać wnioski i optymalizować witrynę. Każda strona podpięta jest w Google Search Console, co pozwala sprawdzać zdobywane pozycje w pozycjonowaniu organicznym oraz analizować strony, które cieszą się największą popularnością. Wykorzystując Google Tag Managera, nasza strona monitorowana jest 24/7 przez Google Analytics dając wiedzę nt. naszych klientów – skąd pochodzą, co klikają i jak zachowują się na stronie. Ma to fundamentalne znaczenie w procesie optymalizacji strony www – nie tylko w przypadku wykorzystywania kampanii płatnych Google Ads, ale przy jakichkolwiek innych działaniach promocyjnych.
Każdy klient, decydując się na współpracę z nami ma dostęp do statystyk i analiz strony www w postaci raportów DataStudio, na podstawie których przygotowujemy plan optymalizacji i dalszego rozwoju.