Znajdź swoich klientów już teraz!

Skuteczne kampanie Google Ads

Specjalizujemy się w prowadzeniu skutecznych kampanii Google Ads, które bezpośrednio przekładają się na wzrost liczby klientów, obroty oraz konwersję. Dopasowane kampanie Google Ads, są prowadzone tak, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji i zapewnić rentowność rozwijanego biznesu!

Tworzymy strategię kampanii Google Ads od zera, jak również audytujemy istniejące kampanie wprowadzając optymalizacje. Dostosowujemy słowa kluczowe, stawki CPC, treści reklam ich harmonogram oraz sposób wyświetlania na różnych urządzeniach.

Obsługa kampanii Google Ads

Zespół specjalistów z certyfikatami Google

Kampanie naszych klientów prowadzi zespół specjalistów, z których każdy posiada certyfikat Google w zakresie znajomości Google Ads. Wszystkie kampanie prowadzimy transparentnie w kooperacji z klientem, nadając dostęp do aktualnych statystyk i wyników kampanii.

Wyniki osiągane w realizowanych kampaniach Google Ads oraz efekty optymalizacji istniejących kampanii, są największym dowodem zasadności ich użycia bez znaczenia czy jest to sklep internetowy, platforma komunikacyjna, czy też mały lokalny biznes.

Zarządzanie kampaniami
Google Ads

Kluczem do sukcesu każdej kampanii Google Ads jest jej umiejętne rozwarstwienie w zakresie słów kluczowych oraz treści reklamowych, które rotują i dopasowują się elastycznie do upodobań każdego z klientów. Skrupulatność i wachlarz treści reklam oraz wykorzystywanych technik dotarcia pozwala z sukcesami kalorycznie wydawać budżet przeznaczony na działania w Google Ads z najlepszym rezultatem.

Google Ads - Kompleksowa obsługa kampanii

Skuteczność Google Ads to odpowiednie dopasowanie narzędzi i strategii dla Twojego biznesu

Projektowane przez strony internetowe oparte są na systemach zarządzania treścią (CMS) WordPress. Platforma ta, daje nieograniczone możliwości zarówno w administrowaniu prostych stron oraz blogów, jak również w zarządzaniu ogromnymi platformami sprzedażowymi wraz z integrowanymi mechanizmami magazynowymi, obsługą przesyłek kurierskich i systemów fakturowania. Wykorzystujemy najlepsze sprawdzone metody na integracje CMS do potrzeb naszych klientów. Wykorzystywany przez nas CMS idealnie sprawdza się jako:

Kampanie Google Ads w wyszukiwarce

Wykorzystując najłatwiejszy i zaraz najpopularniejszy sposób przeprowadzania kampanii Google Ads w wyszukiwarce jesteśmy w stanie w bardzo krótki czasie dotrzeć do zdefiniowanej grupy naszych klientów, która szuka konkretnych produktów bądź informacji. Kampanie w wyszukiwarce stanowią punkt wyjścia do dalszych działań w ramach kampanii Google Ads.

Google Ads w sieci reklamowej

Jako uzupełnienie działań Google Ads w wyszukiwarce, bardzo często rekomendujemy wykorzystanie również kampanii w sieci reklamowej. Uzupełnienie graficzne przekazu, działania remarketingowe, kampanie dla powracających klientów bardzo często są tym „triggerem”, który domyka konwersję.

Google Ads - Remarketing

Wielokrotnie badając ścieżkę klienta naszej strony i czas jaki potrzebny jest na dokonanie decyzji zakupowej zauważamy, że skuteczna kampania Google Ads to zestaw kompleksowych działań nawzajem się uzupełniających. Nasi klienci badający rynek w poszukiwaniu kluczowych informacji, bardzo często rotują pomiędzy witrynami porównując dane i wybierając dla siebie najlepsze miejsce.

Co możesz zyskać dzięki Google Ads?

Sprawdź jaką przewagę daje Ci skuteczna kampania Google Ads

Google Ads stanowi aktualnie jedną z najszybszych i najbardziej skutecznych możliwości bezpośredniego dotarcia do klienta z naszym przekazem lub produktem. Odpowiednio zarządzana kampania Google Ads, zbudowana na przemyślanych i precyzyjnie rozpisanych słowach kluczowych, wzbogacona o odpowiednie treści reklam jest pierwszym wyborem wielu właścicieli biznesów. Narzędzia umożliwiające remarketing oraz optymalizację kampanii ROAS wynoszą kampanie Google Ads na pierwsze miejsca wśród najlepiej konwertujących źródeł ruchu.

google tag manager logo
google ads logo

Jak wygląda współpraca ?

Wypracowany proces współpracy z klientem

1
Analiza / Audyt
2
Strategia
3
Wdrożenie
4
Optymalizacja

Analiza i Audyt

Każda nasza współpraca zaczyna się od analizy potrzeb klienta w kontekście obecności w internecie. Sprawdzamy dotychczasowe działania, analizujemy grupę docelową oraz tworzymy profile do których trafiać będziemy z komunikacją. Badamy rynek w którym prowadzony jest biznes oraz analizujemy strony internetowe konkurencji.

W przypadku istniejącej strony internetowej stosujemy narzędzia audytowe, które pozwalają wskazać największe pole do optymalizacji zarówno „on site” jak również dopasować najlepsze działania mające na celu pozyskanie ruchu sprzedażowego.

Strategia

Na podstawie analizy i przeprowadzonego audytu tworzymy strategię, która zawiera kompleksowe rekomendacje przyszłych działań w Internecie. Choć największą uwagę przykładamy do działań „on site”, na optymalizacji treści oraz kondycji strony, to kompletnie nie zapominamy o działaniach zewnętrznych, które pozwolą szybko i skutecznie sprowadzić tzw. „kaloryczny” ruch sprzedażowy na stronę www.

Każda wypracowana strategia przedstawiana jest klientowi, jako rekomendacja działań w perspektywie krótko- i długoterminowej.

Wdrożenie

Zaproponowane w strategii działania optymalizacyjne rozbijamy na priorytety i na tzw. „Quick Wins”. Bardzo często istniejące strony internetowe posiadają szereg podstawowych błędów technicznych, których szybka eliminacja natychmiastowo daje rezultat w postaci zwiększenia ruchu organicznego na stronę internetową. Każde wdrożenie, w postaci poszczególnych punktów rozpisane jest w „Roadmapie”, z datami ukończenia, która realizowana jest zgodnie z przyjętym harmonogramem.

Optymalizacja

Każda strategia wymaga kalibracji. Raz przyjęte założenia wymagają dostosowania się do zmieniającego się świata i działań konkurencji. Reagujemy na bieżąco, adaptując nowe zmiany w przyjęte założenia i na każdym kroku informując klienta o postępach prac bądź oczekiwanych zmianach. Metodologia transparentności i zaufania do naszych działań w dłuższej perspektywie czasu, zawsze kończy się obopólną korzyścią i dla klienta i dla agencji „Win&Win”.

Sprawdź co możemy zaproponować dla Twojego biznesu!

Dlaczego MDK Soft ?

Dlaczego akurat My ?

Przygotowanie oferty i wstępnego audytu jest darmowe. Dzięki naszej analizie i dalszej rekomendacji działań, możesz realnie określić wpływ jakie nasze propozycje będą miały wpływ na Twój dalszy biznes!

 

Nie czekaj, skontaktuj się z Nami już dziś!

Przedstawimy działania, które pozwolą Ci w realnie szybkim czasie odnaleźć się ze swoim biznesem w Internecie i być krok w krok z konkurencją.

Otrzymasz od nas zestaw wskazanych działań i rekomendacje jakie zmiany zastosować, które obszary optymalizować, aby bym bardziej widocznym w internecie i zwiększać swoje wskaźniki odwiedzin i sprzedaży.

Cenimy sobie współpracę długofalową na wszystkich płaszczyznach Online Marketingu. Klienci, w naszym portfolio są z nami od lat, razem adaptujemy nowe strategie i rozwiązania wytaczając sobie kolejne cele rozwoju.

Oferta MDK Soft - Marketing Internetowy

Oto część najważniejszych obszarów, którymi się zajmujemy.

Stanowią one podstawę każdej strategii internetowej, którą staramy się wdrożyć po konsultacjach z klientem.

Tworzenie stron internetowych

Tworzymy bardzo skuteczne, profilowane strony internetowe, skrojone na miarę – pod potrzeby klienta.

Audyty stron www

Dogłębnie analizujemy istniejące strony www i tworzymy strategie poprawy wskaźników ruchu oraz konwersji.

Sklepy Internetowe

e-sklep to nie tylko produkty, to również ekspozycja oraz ruch budujący konwersję, lojalność klientów i wynik finansowy.

Pozycjonowanie SEO

Zadbamy o wysokie pozycje Twoich najważniejszych słów kluczowych, w wyszukiwarce Google.

Kampanie Google Ads

Zdobądź klientów „tu i teraz”, dzięki kampaniom Google Ads oraz linkom sponsorowanym.

Hosting

Dla naszych projektów zapewniamy najwyższej klasy zaplecze IT w postaci Hostingu oraz usług administracyjnych.

Copywriting

Tworzymy teksty chętnie czytane przez użytkowników, i oceniane jako wartościowe przez wyszukiwarki Google.

Grafika Identyfikacja

Wizerunek firmy to odpowiednia identyfikacja, logo, kolorystyka – o którą dbamy i propagujemy w internecie.

Strategia i Wdrożenia

Zajmujmy się kompleksowym wdrożeniem projektów internetowych, zapewniając zaplecze specjalistów na każdym etapie.